Fii apreciat ca profesionist in hairstyling

de Laurentiu Baban

Pregatirea, experienta si conduita profesionala sunt ingredientele care stau la baza desfasurarii unei meserii de succes in orice domeniu. Aceste atribute sunt la fel de importante si atunci cand lucrezi in salon. De asemenea, comunicarea eficienta reprezinta un factor crucial in relatiile cu clientii. Un rezultat pe masura asteptarilor include si felul in care limbajul tehnic, de exemplu, este transformat intr-unul familiar, pe intelesul celor carora te adresezi. Iar pentru a transpune si a adapta o idee, consultatia si, mai apoi, consultanta oferite in mod profesionist contribuie la satisfactia unui rezultat deosebit.

 

O parere corecta si avizata va face ca rezultatul final sa fie pe masura asteptarilor si ii va acorda mai multa incredere clientului. Aceste lucruri se pot imbunatati doar prin pregatire, implicare in seminarii de perfectionare, concursuri si, bineinteles, prin multa documentare. Chiar si informatii la nivel de istorie a tunsului, de unde a inceput, cum a evoluat in timp sau ce impact social si cultural a avut. Toate aceste lucruri bine puse la punct te pot ajuta sa fii mai apreciat si mai cautat in acest domeniu.

 

 

Atentia la detalii este, de asemenea, un alt ingredient care va oferi incredere din partea clientilor. De la felul in care este amenajat salonul, zona in care este amplasat, pana la alegerea produselor pe care le folosesti. Aceasta atentie la detalii se extinde si la serviciile pe care le oferi pe langa tuns sau vopsit. Aici putem mentiona felul in care clientii sunt primiti in salon sau interactiunea cu ceilalti oameni din echipa. Este important ca ei sa se simta bine, sa li se acorde atentie si sa aiba parte de un ambient relaxant. O deosebita insemnatate il are si timpul acordat fiecarui client. Pe langa timpul efectiv de lucru, sunt importante si momentele de socializare. Sunt detalii marunte, dar ele fac de multe ori diferenta intre profesionist si amator.

Inscrie-te si bucura-te de sfaturi si reduceri: