Castiga mai mult - Cum sa iti cresti veniturile din hairstyling
de Laurentiu Baban
Meseriile din domeniul frumusetii, cu precadere cele din zona de hairstyling, sunt foarte cautate si cu un potential imens de dezvoltare. La inceput, sunt importante curiozitatea si pasiunea cu care sunt facute lucrurile, dar pentru a avansa si a dezvolta atat partea profesionala, cat si veniturile, sunt necesari cativa pasi esentiali. In primul rand, pregatirea si dorinta de a fi informat cu ultimele noutati din domeniu. Cursurile, seminariile de perfectionare, concursurile – toate contribuie la dezvoltarea unui traseu profesional de succes.
Mai departe, un rol substantial il joaca perfectionarea. De la felul in care se comunica cu clientii, pana la cunoasterea ultimelor inovatii din zona de tuns, serviciile de calitate vor fi mereu rasplatite. Iar atunci cand se doreste sa se livreze un serviciu superior calitativ, pregatirea si perfectionarea au un rol crucial. Este important ca toti clientii salonului sa fie fericiti si multumiti de rezultat, la fel cum trebuie sa li se raspunda la orice intrebare legata de par. Niste raspunsuri pe masura, arata nivelul de pregatire si le inspira incredere si profesionalism.
Lucrul cu un mentor poate ajuta la dezvoltarea profesionala si este de ajutor de cele mai multe ori in cariera coaforilor. Asta pentru ca in acest proces, se pot invata mai multe lucruri pe langa tuns si vopsit. De la procesul de cautare a modelelor, la sedintele foto, pana la felul in care se abordeaza clientii, pregatirea partilor tehnice sau gestionarea personalului cu care se lucreaza in salon.
Exista si solutia lansarii propriului business. Deschiderea propriului salon nu este insa mereu o reteta eficienta de crestere a veniturilor. O afacere proprie vine la pachet cu multe provocari, de la logistica, la personal, pana la gestionarea spatiul in sine. Este important de stiut cum se gestioneza corect un salon, iar asta presupune asimilarea unor noi informatii de business, ceea ce poate sa interfereze cu munca propriu zisa din salon, dar si cu calitatea serviciilor livrate.